Vitajte v sekcií zákaznickej podpory DesignOutlet.sk

Zákaznický servis zodpovie väčšinu Vašich otázok alebo predá Vašu požiadavku
do rúk tej správnej osobe, ktorá s Vami bude ďalej komunikovať.
Stačí ľavým tlačidlom myši kliknúť na tému, s ktorou potrebujete poradiť.

späť na úvod

Kde môžem nájsť informácie o svojej objednávke?

V Potvrdení objednávky, ktoré dostanete e-mailom hneď po odoslaní objednávky, nájdete prehľad objednaných produktov, cenu, zvolený spôsob dopravy a platby, údaje pre platbu, predpokladaný termín dodania atď.

Vo Vašom zákazníckom účte v sekcii „Moje objednávky“ tiež vidíte prehľad všetkých Vašich objednávok, vrátane ich stavu.

Prečo mi neprišlo potvrdenie objednávky?

Pokiaľ Vám potvrdenie objednávky neprišlo do 10 minút po dokončení objednávky, skontrolujte si vo svojej e-mailovej schránke priečinok nevyžiadanej pošty alebo spamu. Ak potvrdenie nenájdete ani v týchto priečinkoch, kontaktujte nás, potvrdenie Vám znovu zašleme.

Najčastejšie dôvody, prečo našim klientom nedorazí potvrdenie objednávky:

  • chybne uvedená e-mailová adresa
  • nedokončený proces objednávky - na poslednom kroku "Súhrn" je nutné ešte kliknúť na "Dokončiť objednávku" alebo "Zaplatiť on-line"
  • preplnená e-mailová schránka
  • nastavenie spamového filtra

Ako zistím, kedy moja zásielka dorazí?

Presnú informáciu o doručení Vám poskytne dopravca. Vždy by ste mali dostať informačný e-mail a SMS s číslom zásielky s možnosťou jej sledovania. Najprv sa teda pozrite, kde sa Vaša zásielka nachádza a prípadne kontaktujte vodiča.

Ak sa Vám nepodarí získať bližšie informácie od vodiča ani na zákazníckom servise dopravcu, kontaktujte nás. Radi vám pomôžeme.

Prečo mi tovar neprišiel?

Ak vám zásielka nedorazila, pozrite sa na sledovanie zásielky (číslo zásielky vrátane možnosti jej sledovania ste od dopravcu obdržali mailom a SMS-kou). Ak je zásielka evidovaná ako doručená, kontaktujte dopravcu, či balíček neodovzdal napríklad susedovi.

Ak sa Vám od dopravcu nepodarilo získať žiadne informácie alebo nemáte sledovacie číslo, neváhajte nás kontaktovať.

Nestihnem si tovar v danej lehote vyzdvihnúť

Ak ste zvolili osobný odber v našom sklade a nestihnete si tovar vyzdvihnúť do 5 pracovných dní od obdržania e-mailu s výzvou k osobnému vyzdvihnutiu, dajte nám vedieť, kedy si pre tovar prídete. Túto lehotu Vám na základe komunikácie s Vami radi predĺžime.

Ak ste zvolili osobný odber vo výdajnom mieste, kontaktujte priamo Zásielkovňu. V niektorých prípadoch možno lehotu predĺžiť. Ak tovar nevyzdvihnete ani v predĺženej lehote, odošlú ho späť k nám.

Tovar už je pripravený k odberu, môžete mi ho napriek tomu poslať?

Ak ste si vybrali osobný odber a už ste dostali výzvu na vyzdvihnutie tovaru, potom záleží na tom, o aký typ osobného odberu sa jedná:

  • osobný odber v našom sklade - tovar Vám môžeme zaslať. V takom prípade len doplatíte poplatok za dopravu a tovar Vám následne odošleme na Vami uvedenú adresu.
  • osobný odber vo výdajnom mieste - zásielku preposlať na inú adresu nie je možné. Pokiaľ ju nevyzdvihnete, vráti sa do nášho skladu. Pokiaľ ju budete chcieť znovu expedovať, uhradíte len poplatok za opätovné zaslanie a tovar Vám odošleme na Vami uvedenú adresu.

Môžem do objednávky pridať / odobrať produkty?

Kontaktujte nás, poradíme Vám a pomôžeme. Do objednávky môžete produkty pridať a môžete aj produkty odobrať, prípade zmeniť farbu. Ak ste objednávku už uhradili a chcete produkt odstrániť, uhradenú sumu Vám vrátime na účet.

Môžem zmeniť fakturačnú alebo doručovaciu adresu?

Ak chcete zmeniť či doplniť fakturačnú či doručovaciu adresu, kontaktujte nás, príslušnú zmenu v objednávke vykonáme.

Doručovaciu adresu je možné zmeniť či doplniť len v prípade, že zásielka ešte nebola expedovaná.

Fakturačnú adresu je možné zmeniť len do 15. dňa nasledujúceho mesiaca, v ktorom bola vystavená faktúra. Ak ste platili vopred a obdržali ste Daňový doklad o prijatí platby, tiež platí, že je možné zmenu fakturačnej adresy vykonať len do 15. dňa nasledujúceho mesiaca.

Ako môžem stornovať svoju objednávku?

Zavolajte alebo napíšte nám, aby sme Vašu objednávku na Vašu žiadosť stornovali. Po vykonaní storna v našom systéme obdržíte túto informáciu e-mailom a vo Vašom užívateľskom účte sa stav objednávky zmení na "stornované".

Môžem stornovať objednávku napriek tomu, že som ju už zaplatil/a?

Objednávku môžete stornovať v akejkoľvek fáze.

Ak ste objednávku už zaplatili a dostali Daňový doklad o prijatí platby, objednávku stornujeme a na uhradenú sumu vystavíme dobropis, ktorý preplatíme na Váš účet.

Ak ste objednávku zaplatili, ale platba k nám ešte nedorazila, objednávku stornujeme a následne prijatú platbu odošleme späť ako preplatok.

Môžem stornovať iba niektoré produkty z objednávky?

Z objednávky pre Vás môžeme niektoré produkty odobrať alebo ich zameniť za iné. Stačí len, keď nám dáte vedieť. Ak už bola objednávka zaplatená a po stornovaní alebo zámene produktu vznikne preplatok, vystavíme na neho dobropis a platbu odošleme na Váš účet.

Chcete vědět, jak to u nás vypadá?
Co vše se děje po odeslání Vaší objednávky

Vždy v spojení

Bez telefonického kontaktu to prostě nejde. Snažíme se vás vždy informovat o jakýchkoliv změnách v dodání. A samozřejmě vám zavoláme ještě před doručením zboží.

12 lidem se to líbí
Interiérové doplnky a dekorácie

Naše dizajnové hodiny sú veľmi obľúbené medzi zákazníkmi. Tu sú už jedny pripravené na odoslanie.

24 lidem se to líbí
Zákazník na prvom mieste!

Počítače a servery u nás riadia všetko. Preto ihneď vieme všetko o Vašej objednávke, o Vašej korešpondencii alebo o Vašich telefonátoch. A preto dokážeme rýchlo reagovať na Vaše nové prianie alebo požiadavku.

8 lidem se to líbí
Ako vysokú zásielku dokážeme prepraviť?

Tu to vidíte názorne - až 190 cm. Väčšina našich balení je veľmi kompaktných. A ďalšia zasadacia miestnosť vybavená našimi kresielkami. Ďakujeme :)

5 lidem se to líbí
Príde zásielka vždy včas?

Robíme pre to vždy maximum! A keď nám dopravca predsa len oneskorí zaslanie? To je potom čas na malé ospravedlnenie aj s pekným obrázkom od našej kolegyne :)

1 lidem se to líbí
Koľko percent zásielok sa poškodí prepravou?

Doska konferenčného stolíka s dodatočne chránenými hranami a rohmi. Asi 0,8% tovaru je poškodeného pri preprave. Je to veľa alebo málo? Žiadna vlhkosť, prosím

3 lidem se to líbí
Ako správne baliť?

Preprava v kartóne alebo priamo na palete? To je otázka alebo ako všetko zabaliť, aby tovar prišiel v poriadku až k Vám.

12 lidem se to líbí
Nový spokojný zákazník

Áááá, tu sa niečo podarilo. Teší nás každá pochvala, ktorú od Vás dostaneme. Trebárs milý email alebo telefonát.

18 lidem se to líbí
Máte obmedzený rozpočet? Nevadí!

Teší nás, keď môžeme splniť priania aj zákazníkom s obmedzeným rozpočtom. Nový jedálenský stôl s regálmi už mieri do svojho nového domova.

5 lidem se to líbí
Keď už je toho veľa ...

Niekedy sa naši zákazníci akoby dohodnú a všetci volajú celý deň ... No, a potom to takto dopadne :) Ale vždy nás poteší Váš záujem.

1 lidem se to líbí
4 pohovky na 2 paletách

Pomocou špeciálnych prepravných konštrukcií dokážeme transportovať aj väčšie pohovky nastojato! Štyri trojsedáky nezaberajú plochu ani 2 metre štvorcové.

4 lidem se to líbí
Krehké! Pozor na hrany!

Máme vlastné know-how ako účinne chrániť tovar pri transporte až k Vám. Už žiadne otlčené rohy alebo potrhaný kartónový obal!

2 lidem se to líbí
Nové produkty

Vari sa to tu natáča? Video k novej kolekcii svetiel. Tak hlavne správne zaostriť, nech je vidieť každý detail.

3 lidem se to líbí
Spokojnosť, kvalita a dobrá cena

Naším hlavným cieľom je, aby každý kus tovaru prišiel v poriadku až k Vám. Užívajte si výhody nákupu v prvom internetovom outlete s nábytkom na Slovensku a v Českej republike.

7 lidem se to líbí
Dovolenka v kancelárii

Leto je doba dovoleniek a my ideme stále vpred. A radi poprajeme našim verným zákazníkom :) Sme tu pre Vás už od roku 2008.

6 lidem se to líbí

Doprava zdarma platí pre každú objednávku. Stále.
Od žiarovky až po skriňu, všetko vám dovezieme za 0 Kč.

Nakupujte bez obáv.
Každý tovar môžete do mesiaca vrátiť!
Iba pre stálych zákazníkov (po skúšobnej dobe)

Najvýhodnejšie cenové ponuky bývajú rýchlo preč.
Od nás dostanete avízo ešte pred začiatkom akcie.

Vážíme si stálych zákazníkov. A myslíme na nich.
Chcete dostávať ponuky pre VIP klientelu?

Exkluzívny nákup iba pre členov DESIGN GENIUS.
Každý týždeň nové ponuky.

Prvých 30 dní služby je zdarma. Pre aktiváciu je nutné mať založený klientský účet na webe (zaregistrovať sa).
Službu je možné kedykoľvek zrušiť. Skúšobnú dobu nie je možné opakovať.

Už mám DesignGenius Nemám záujem Vyskúšať na 30 dní zdarma