Pracovať z domu sa stáva v dnešnej dobe žiadaným hitom. Nechajte si poradiť, ako má taká kancelária u vás doma vyzerať a čo vyžaduje.
Asi najzákladnejším bodom je výber miesta, kam takú domácu pracovňu umiestnite. Môžete mať pre ňu samostatnú miestnosť či ju zahrnúť napr. do obývacej izby či dokonca spálne. Každopádne je nutné brať do úvahy okolitý interiér a rozmiestnenie okien kvôli požadovanému svetlu. Prirodzené svetlo vám totiž svieti cez deň a nie je nutné ho doplňovať umelým.
Ak máte vybraný priestor a rozmiestnené svetlá, vrhnite sa na výber farieb a rozmyslite si štýl, v akom chcete mať domácu pracovňu. Potom už len stačí dokúpiť správny nábytok ako pracovný stôl, kancelárska stolička, regál či knižnica a môžete pracovať.
Ak vás táto téma zaujala a radi by ste si home-office u vás doma zariadili, potom sa pozrite na nový článok na našom blogu. Môžete sa tešiť na rôzne rady, tipy a pozrieť sa na inšpiratívne fotografie.
Štítky: Ako zariadiť byt, Kancelária, Kancelárske stoly, Kancelárske stoličky, Nábytok do kancelárie
Ďalšie články
Mohlo by vás zaujímať