REKLAMAČNÝ FORMULÁR

*

Reklamačné pravidlá

VŠEOBECNÉ PRAVIDLÁ PRE UPLATNENIE REKLAMÁCIE

1. Úvodne ustanovenie

Predávajúci reklamácie spracováva v súlade s ustanovením čl. 11. Obchodných podmienok a Reklamačného poriadku.

2. Uplatnenie reklamácie

Kupujúci reklamáciu uplatní vyplnením a odoslaním REKLAMAČNÉHO FORMULÁRA na www.DesignOutlet.sk. O úspešnom odoslaní reklamácie obdrží kupujúci obratom potvdenie e-mailom. V prípade chýbajúcich informácií alebo chýbajúcich či nedostatočných príloh bude kupujúci v priebehu 2 – 3 pracovných dní od odoslania reklamácie vyzvaný k ich doplneniu.

3. Povinné prílohy

Pri vyplňovaní reklamačného formulára je kupujúci povinný vložiť prílohy odpovedajúce typu reklamácie. Fotografia produktu musí vždy zachycovať charakter, rozsah a umiestnenie závady. Ak nie je možné závadu nafotiť, je možné zaobstarať video. Ak sa nedá závadu nafotiť ani natočiť na video, kupujúci túto informáciu uvedie v poli Popis problému a reklamovaný tovar doručí k fyzickému posúdeniu reklamácie do skladu predávajúceho na adrese STARCON design, s.r.o., Komerční park Zápy - sekce E1, Královická 326, 251 00 Zápy (Brandýs n.L.), Česká republika, a to v pracovných dňoch od 7h do 15h. A to najneskôr do 30 dní od odoslania reklamácie.

Typ problému - reklamácia Povinné prílohy
Zámena výrobku Fotografia chybne dodaného výrobku
Zámena farby Fotografia chybne dodaného výrobku
Chýbajúci výrobok
Chýbajú časť výrobku Oskenovaný návod s vyznačenými chýbajúcimi časťami
Zásielka poškodená pri doprave Zápis o škode, fotografia poškodenia produktu, fotografia kartónu
Závada zistená ihneď po rozbalení Fotografia poškodenia produktu, fotografia kartónu
Závada zistená po používaní Fotografia závady produktu

4. Riešenie reklamácie

V prípade, že je odoslaná reklamácia kompletná (obsahuje povinné informácie a dostatočné prílohy), bude kupujúci v priebehu 2 – 3 pracovných dňoch od odoslania reklamácie či doplnení chýbajúcich podkladov informovaný o výsledku reklamácie. V prípade akceptovania reklamácie obdrží kupujúci Návrh riešenia reklamácie. Ak Návrh riešenia reklamácie obsahuje viac variánt riešenia, počká predávajúcí na vyjadrenie kupujúceho, pre ktorú variantu sa rozhodol.

5. Lehota pre vybavenie reklamácie

Reklamácia bude vybavená v zákonnej lehote 30 kalendárnych dní, ak sa predávajúci a kupujúci nedohodli na inom termíne. Lehota pre vybavenie reklamácie začína bežať odo dňa, keď predávajúci preukázateľne obdržal od kupujúceho vyjadrenie k Návrhu riešenia reklamácie a zvolil niektorú z navrhnutých variánt.

Chcete ještě větší slevu?

Poradíme vám, jak ji získat!
Stačí jen vyplnit Váš email.
Na tento email Vám zašleme obchodní nabídky s individuálními akcemi a slevami.
Můžete se kdykoliv odhlásit.

Doprava zdarma platí pre každú objednávku. Stále.
Od žiarovky až po skriňu, všetko vám dovezieme za 0 Kč.

Nakupujte bez obáv.
Každý tovar môžete do mesiaca vrátiť!
Iba pre stálych zákazníkov (po skúšobnej dobe)

Najvýhodnejšie cenové ponuky bývajú rýchlo preč.
Od nás dostanete avízo ešte pred začiatkom akcie.

Vážíme si stálych zákazníkov. A myslíme na nich.
Chcete dostávať ponuky pre VIP klientelu?

Exkluzívny nákup iba pre členov DESIGN GENIUS.
Každý týždeň nové ponuky.

Prvých 30 dní služby je zdarma. Pre aktiváciu je nutné mať založený klientský účet na webe (zaregistrovať sa).
Službu je možné kedykoľvek zrušiť. Skúšobnú dobu nie je možné opakovať.

Už mám DesignGenius Nemám záujem Vyskúšať na 30 dní zdarma


bugs

Ups! Niečo sa pokazilo :-(

Nepodarilo sa nadviazať spojenie s hlavným serverom. Skúste to, prosím, neskôr. Ospravedlňujeme sa.

Svoju žiadosť môžete tiež vyriešiť cez našu zákaznícku linku +420 222 765 200.


ROZUMIEM

bugs

Ups! Nepodarilo sa nahrať súbor :-(

Neplatný formát súboru.

Povolené typy súborov sú: *.jpg, *.png, *.gif, *.pdf


ROZUMIEM