REKLAMAČNÝ FORMULÁR
Reklamačné pravidlá
Predávajúci reklamácie spracováva v súlade s ustanovením čl. 11. Obchodných podmienok a Reklamačného poriadku.
Kupujúci reklamáciu uplatní vyplnením a odoslaním REKLAMAČNÉHO FORMULÁRA na www.DesignOutlet.sk. O úspešnom odoslaní reklamácie obdrží kupujúci obratom potvdenie e-mailom. V prípade chýbajúcich informácií alebo chýbajúcich či nedostatočných príloh bude kupujúci v priebehu 2 – 3 pracovných dní od odoslania reklamácie vyzvaný k ich doplneniu.
Pri vyplňovaní reklamačného formulára je kupujúci povinný vložiť prílohy odpovedajúce typu reklamácie. Fotografia produktu musí vždy zachycovať charakter, rozsah a umiestnenie závady. Ak nie je možné závadu nafotiť, je možné zaobstarať video. Ak sa nedá závadu nafotiť ani natočiť na video, kupujúci túto informáciu uvedie v poli Popis problému a reklamovaný tovar doručí k fyzickému posúdeniu reklamácie do skladu predávajúceho na adrese STARCON design, s.r.o., Komerční park Zápy - sekce E1, Královická 326, 251 00 Zápy (Brandýs n.L.), Česká republika, a to v pracovných dňoch od 7h do 15h. A to najneskôr do 30 dní od odoslania reklamácie.
Typ problému - reklamácia | Povinné prílohy |
---|---|
Zámena výrobku | Fotografia chybne dodaného výrobku |
Zámena farby | Fotografia chybne dodaného výrobku |
Chýbajúci výrobok | |
Chýbajú časť výrobku | Oskenovaný návod s vyznačenými chýbajúcimi časťami |
Zásielka poškodená pri doprave | Zápis o škode, fotografia poškodenia produktu, fotografia kartónu |
Závada zistená ihneď po rozbalení | Fotografia poškodenia produktu, fotografia kartónu |
Závada zistená po používaní | Fotografia závady produktu |
V prípade, že je odoslaná reklamácia kompletná (obsahuje povinné informácie a dostatočné prílohy), bude kupujúci v priebehu 2 – 3 pracovných dňoch od odoslania reklamácie či doplnení chýbajúcich podkladov informovaný o výsledku reklamácie. V prípade akceptovania reklamácie obdrží kupujúci Návrh riešenia reklamácie. Ak Návrh riešenia reklamácie obsahuje viac variánt riešenia, počká predávajúcí na vyjadrenie kupujúceho, pre ktorú variantu sa rozhodol.
Reklamácia bude vybavená v zákonnej lehote 30 kalendárnych dní, ak sa predávajúci a kupujúci nedohodli na inom termíne. Lehota pre vybavenie reklamácie začína bežať odo dňa, keď predávajúci preukázateľne obdržal od kupujúceho vyjadrenie k Návrhu riešenia reklamácie a zvolil niektorú z navrhnutých variánt.
Ups! Niečo sa pokazilo :-(
Nepodarilo sa nadviazať spojenie s hlavným serverom. Skúste to, prosím, neskôr. Ospravedlňujeme sa.
Svoju žiadosť môžete tiež vyriešiť cez našu zákaznícku linku +420 222 765 200.
Ups! Nepodarilo sa nahrať súbor :-(
Neplatný formát súboru.
Povolené typy súborov sú: *.jpg, *.png, *.gif, *.pdf