Čo je to DESIGNOUTLET.sk?
Prečo je tovar v DESIGNOUTLET.sk taký lacný?
Tovar v DESIGNOUTLET.sk je veľmi lacný. Mám sa obávať zlej kvality alebo plagiátorstva?
Vzťahuje sa na outletový tovar záručná lehota?
Koľko zaplatím za dopravu tovaru?
Je možné objednať tovar aj inak ako online?
Akým spôsobom je možné tovar zaplatiť?
Aké sú termíny dodania objednaného tovaru?
Akým spôsobom mi bude tovar doručený?
Môžem si tovar vopred prezrieť?
Môžem si tovar osobne vyzdvihnúť?
Môžem dodaný tovar vrátiť, keď sa mi nebude páčiť?
Kedy môžem očakávať dodanie výrobku, u ktorého je uvedené, že je vypredaný?
Niektoré výrobky sú predávané v setoch viac kusov. Je možné v takomto prípade zakúpiť len 1 ks?
Ako postupovať v prípade obdržania poškodenej zásielky?
DESIGNOUTLET.sk je prvá slovenská pobočka vybraných západoeurópskych interiérových a dizajnových outletov. Ak nakupujete v DESIGNOUTLET.sk, nakupujete vlastne priamo zo zahraničných outletov v pohodlí svojho domova a bez starostí s dopravou tovaru, platbou v cudzej mene a pod. DESIGNOUTLET.sk predstavuje ľahký prístup ku kvalitným, značkovým a dizajnovým nábytkovým solitérom, a to za zlomok ich pôvodnej ceny. Vybrané výrobky držíme skladom v Prahe a teda dodávame už do 4 dní!
V našom outlete si môžete vyberať iba také farebné prevedenia, varianty, poťahoviny, ktoré sú práve na sklade. V prípade záujmu o väčšie množstvo jedného typu výrobku nás radšej kontaktujte pre overenie dostupného množstva. Ponúkaný tovar môže byť z výplňovej produkcie, už sa prestalo vyrábať, je už po sezóne alebo sa vypredávajú veľké skladové zásoby a pod. NIKDY SA NEJEDNÁ o poškodený alebo už PREDTÝM POUŽITÝ TOVAR!!! Tovar v outlete sa môže rýchlo meniť - vypredané položky miznú a objavujú sa nové, ak jeden deň zaváhate, zajtra už nemusí byť váš favorit v ponuke. Všetky výrobky sú dodávané v demonte. Montáž je vždy veľmi jednoduchá! Samozrejmosťou sú obrazové montážne návody, všetko príslušenstvo a potrebné montážne pomôcky.
V DESIGNOUTLET.sk sú predávané iba overené kvalitné dizajnové a značkové výrobky. Vysoká kvalita spracovania a dizajn tieto výrobky predurčuje k predaju v špičkových obchodoch. DESIGNOUTLET.sk prináša pre kupujúceho určité obmedzenia v šírke sortimentu, výbere variant a farebného prevedenia, niekedy objednávacieho množstva a pod. (viď otázka Prečo je tovar v DESIGNOUTLET.sk tak lacný?). Protihodnotou za tieto znevýhodnenia kupujúci získava výhodu v podobe veľkého zníženia ceny.
Záručná lehota nie je pri tovare z DESIGNOUTLET.sk žiadnym spôsobom krátená. Jedná sa vždy o nové výrobky, na ktoré je poskytovaná zákonná záruka 24 mesiacov od prijatia tovaru. V prípade vyriešenia reklamácie výmenou za nový výrobok začína plynúť záručná lehota dňom dodania nového výrobku podľa platných právnych predpisov v Slovenskej republike.
Najjednoduchšia a najistejšia cesta k úspešnému a rýchlemu vybaveniu objednávky je objednať si tovar na www.DesignOutlet.sk. Vo výnimočných prípadoch je možné zaslať objednávku e-mailom na obchod@designoutlet.sk alebo objednávať telefonicky na čísle +420 222 765 200. V takýchto prípadoch je ale možné určité omeškanie so spracovaním objednávky, preto odporúčame štandardnú cestu objednávania v internetovom outlete.
V DesignOutlet.sk máte rad možností, ako za vašu objednávku zaplatiť:
Úhrada celej kúpnej ceny pred odoslaním tovaru alebo jeho pripravením k odberu. Platbu vopred je možné uskutočniť prevodom na bankový účet, on-line platobnou kartou alebo vložením peňazí na náš slovenský účet.
Ak vaša objednávka nepresiahne hodnotu 800 eur, môžete za objednávku zaplatiť vodičovi prepravnej spoločnosti, ktorý vám zásielku privezie. V takom prípade bude k cene objednávky pripočítaný príplatok za dobierku.
Tovar bude pripravený k osobnému odberu alebo odoslaný do 1-2 pracovných dní od objednania alebo prijatia platby (v prípade platby vopred). V prípade odoslania priamo na Vašu adresu Vám prepravná spoločnosť zásielku doručí do 1-2 pracovných dní. V prípade odoslania na výdajné miesto Zásielkovne bude zásielka na príslušné výdajné miesto doručená do 2-3 pracovných dní od odoslania.
Tovar bude dodaný v termíne, ktorý je uvedený na karte každého jednotlivého produktu. Termín dodania začína plynúť od objednania alebo od prijatia platby (v prípade platby vopred). Až bude tovar pripravený na odoslanie alebo k osobnému odberu, budete telefonicky alebo e-mailom kontaktovaní, aby ste vedeli, kedy môžete zásielku očakávať.
Celá objednávka odoslaná naraz, tj. podľa najdlhšieho termínu dodania.
Ak si pri vyplňovaní objednávkového formulára zvolíte Doručenie na adresu, potom vám tovar doručí niektorá z našich zmluvných prepravných spoločností. Ak ste si objednali tovar, ktorý je skladom, očakávajte zásielku najneskôr do 4 pracovných dní od objednania alebo zaplatenia (v prípade platby vopred). Ak ste si objednali tovar, ktorý nie je skladom v Prahe, niekoľko dní pred expedíciou zásielky budete najprv telefonicky kontaktovaní pre dohodnutie vami vyhovujúceho termínu doručenia. Vo väčšine prípadov v deň expedície dostanete informačný e-mail, ktorý obsahuje sledovacie číslo a informácie o možnosti sledovania zásielky.
Áno , niektoré z výrobkov z internetového outletu je možné vidieť na vlastné oči a osobne vyskúšať v našom showroome v Prahe. Môžete nás kontaktovať , aby ste zistili, či výrobok, ktorý ste si vybrali je vystavený. Priamo na webe si tiež môžete pozrieť fotografie zo showroomu. Showroom je otvorený v prevádzkových hodinách Po - Pia 9 - 17h .
Osobný odber je možné uskutočniť na 90 miestach v ČR a SR a ich počet stále rastie. Okrem osobného odberu v našom sklade v Prahe 9 je možné zásielky vyzdvihovať aj vo výdajných miestach Zásielkovne, ktorých sieť sa neustále rozširuje.
Pri vyplňovaní objednávky jednoducho zvoľte príslušný typ osobného odberu a v prípade Zásielkovne si vyberte výdajné miesto, ktorá vám najviac vyhovuje. Až bude tovar pripravený k odberu, obdržíte výzvu k osobnému odberu vrátane všetkých inštrukcií, ako pri osobnom odbere postupovať.
Vezmite prosím na vedomie, že v sieti výdajných miest Zásielkovne je možné vyzdvihovať balíky malých rozmerov. Ak máte v košíku tovar, ktorý hmotnostnými a rozmerovými parametrami nezodpovedá podmienkam pre prepravu v systéme Zásielkovne, tento typ osobného odberu sa vám v kroku 2. nákupného procesu (Doprava a platba) neponúkne. Ďalej máte možnosť zvoliť dopravu na adresu alebo osobný odber v našom skladu v Prahe 9.
Ak ste si objednali tovar v DesignOutlet.sk a až doma ste zistili, že vám nevyhovuje farba, veľkosť, k vám domov sa nehodí, alebo ste jednoducho mali inú predstavu, môžete uplatniť nárok na vrátenie tovaru bez udania dôvodu do 14 dní. Podmienky pre odstúpenie od zmluvy a podrobný postup je popísaný v článku 3. Obchodných podmienok.
Ak je pri výrobku v poli dostupnosť uvedené "vypredané", je malá pravdepodobnosť , že sa do ponuky znovu vráti. Pravdepodobne došlo ku kompletnému vypredaniu skladových zásob v tuzemskom i zahraničných skladoch. Môžete sa skúsiť po čase pozrieť, či pri výrobku došlo k nejakej zmene - ak by bol opäť k dispozícii, na karte produktu to ihneď uvidíte.
Niektoré výrobky z ponuky DesignOutlet.sk sú predávané v setoch 2 ks, 4 ks apod. Tieto výrobky sú uvedeným spôsobom balené v originálnych obaloch, ktoré tovar dokonale chránia, a preto tovar tiež v týchto obaloch dodávame.
Aby ste minimalizovali akékoľvek riziko s poškodením výrobku pri preprave, starostlivo si prečítajte Postup pri preberaní zásielky od vodiča prepravnej spoločnosti podľa článku 8.4. Obchodných podmienok a Reklamačného poriadku. Ak by došlo k poškodeniu zásielky pri preprave a vy budete postupovať správne podľa uvedeného návodu, veľmi tým uľahčíte riešenie situácie a bezchybného tovaru sa dočkáte výrazne rýchlejšie.
Ak je balík akokoľvek poškodený (pretrhnutý, prerezaný apod.), ihneď s vodičom spíšte škodový zápis alebo zásielku prevezmite s výhradou, prípadne zásielku úplne odmietnite prevziať. Ak urobíte niektorý z týchto krokov, nie je potrebné skúmať oprávnenosť reklamácie, pretože je preukázateľné, že poškodenie vzniklo pri preprave. V takom prípade nás ihneď kontaktujte a v zásade sa len dohodneme na zaslaní nového tovaru. O reklamáciu sa ďalej nemusíte starať, pretože záležitosť s prepravnou spoločnosťou budeme ďalej riešiť len my.
Ak ste zásielku prevzali bez výhrad a poškodenie vonkajšieho obalu, ktoré je príčinou poškodenia produktu, ste zistili až po odchode vodiča, nebude na reklamáciu braný ohľad.
Ak ste zásielku prevzali bez výhrad, vonkajší obal je bez poškodenia a vadu produktu ste zistili až po rozbalení, čo najskôr uplatnite reklamáciu podľa Reklamačného poriadku.