Radi by ste zapôsobili na klientov a pracovných partnerov? Chcete budovať dobrú imidž vašej firmy? V tom prípade by ste si mali dať záležať na zariadení konferenčnej miestnosti. Práve tu totiž prebiehajú všetky dôležité schôdzky a pohovory. Nepodceňte teda vybavenie tejto miestnosti.
Zásadnou súčasťou konferenčnej miestnosti je sedenie: jednací stôl a stoličky. Stôl by mal byť dostatočne veľký. Slúži nielen na odkladanie nápojov a občerstvenia, ale zároveň plní funkciu pracovného stola. Je teda potrebný dostatočný priestor pre pracovné dokumenty. Môžete zvoliť buď klasický rokovací stôl alebo nízky konferenčný stolík. Stoličky by mali byť predovšetkým pohodlné a výškovo odpovedať stolu. Ak si prajete skôr neformálny štýl miestnosti, môžete namiesto stoličiek miestnosť zariadiť pohodlnými kreslami a pohovkou.
Konferenčná miestnosť by nemala byť preplnená nábytkom, má pôsobiť priestranne a vzdušne. Na druhej strane ale nie je vhodné, aby bola neútulná a zívala prázdnotou. Ideálne je vybaviť ju praktickými skrinkami - tých nie je vo firme nikdy dosť. Voľte skôr zatvárateľné skrinky, do ktorých sa dá v prípade zhonu rýchlo "upratať" a zavrieť neporiadok.
Vybrali ste kvalitný dizajnový nábytok, ale miestnosť stále pôsobí chladným a sterilným dojmom? Dolaďte výsledný efekt správne zvolenou dekoráciou. Veľmi praktickým doplnkom je vešiak, ktorý využijú najmä vaši hostia. Chýbať by nemali nástenné hodiny. Ďalej môžete podľa vášho vkusu miestnosť vybaviť napríklad jednoduchými sviečkami, misou s ovocím alebo glóbusom.
Štítky: Dizajnové doplnky, Dizajnový nábytok, Kancelária, Kancelárske stoličky, Konferenčné stolíky, Nábytok do kancelárie
Ďalšie články
Mohlo by vás zaujímať
Súvisiace produkty s článkom