Vitajte v sekcií zákaznickej podpory DesignOutlet.sk

Zákaznický servis zodpovie väčšinu Vašich otázok alebo predá Vašu požiadavku
do rúk tej správnej osobe, ktorá s Vami bude ďalej komunikovať.
Stačí ľavým tlačidlom myši kliknúť na tému, s ktorou potrebujete poradiť.

späť na úvod

Prečo je dobré založiť si účet na DesignOutlet.sk?

Ak si pred prvým nákupom najskôr založíte účet a vyplníte v ňom svoje údaje, ušetríte čas pri vypĺňaní objednávok, pretože systém vždy všetky údaje vyplní za Vás.

Ďalšie výhody užívateľského účtu:

  • budete mať dokonalý prehľad o svojich objednávkach
  • za každý nákup získate bonusové body, za ktoré si vyberiete darčeky zdarma
  • vo svojom účte nájdete modul na uplatnenie reklamácie a vrátenie tovaru do 14 dní

Ako si môžem na DesignOutlet.sk založiť účet?

Veľmi jednoducho! Kliknite na hornej lište na tlačidlo „Prihlásenie“ a vyberte záložku „Registrovať sa“. Vyplňte svoj e-mail a zvoľte heslo (doporučujeme vybrať si heslo s minimálne 6 znakmi, ideálne by malo obsahovať špeciálne znaky, čísla, veľké a malé písmená). A je to.

Ak budete chcieť, môžete si po prihlásení do Vášho účtu v sekcii „Nastavenia“ vyplniť Vaše údaje, ktoré potom nebudete musieť vyplňovať v nákupnom košíku. Pre uloženie zmien v nastaveniach kliknite na tlačidlo „Uložiť“.

Ako môžem odstrániť svoj účet?

Zavolajte nám alebo napíšte a my Vám účet deaktivujeme.

Ako môžem v účte zmeniť svoje osobné údaje?

Po prihlásení da Vášho zákazníckeho účtu kliknite na „Nastavenia“, vyplňte či zmeňte údaje, ktoré potrebujete a kliknite na tlačidlo „Uložiť“.

Zabudol/la som heslo, ako môžem získať nové?

Ak sa Vám nepodarí prihlásiť a nepamätáte si svoje heslo, kliknite na „Zabudli ste svoje heslo?“ vedľa nadpisu Heslo v okne s prihlasovacími údajmi. Zadajte svoju e-mailovú adresu, kliknite na tlačidlo „Odoslať“ a behom niekoľkých minút Vám e-mailom príde nové vygenerované heslo. Ak Vám heslo nedorazí, skontrolujte pre istotu tiež priečinok s Nevyžiadanou poštou či Spamom. V nastaveniach Vášho užívateľského účtu si heslo môžete zmeniť.

Čo obsahujú newslettry z DesignOutlet.sk?

Prajeme si, aby naši stáli a verní zákazníci boli s predstihom upozornení na unikátne ponuky a špeciálne zľavy. Tieto informácie obsahujú naše newslettry. Ďalej v nich nájdete tiež informácie o všetkých novinkách, zaujímavostiach zo sveta nábytku, dizajnu, doplnkov a domácich trendov.

Ako sa môžem prihlásiť k odberu newslettrov?

Na hlavnej stránke v spodnej časti nájdete pole na prihlásenie k odberu newslettrov. Vyplňte tu svoju e-mailovú adresu a kliknite na  „Potvrdiť“.

Prečo som nedostal/a newsletter, aj keď som sa prihlásil/a k odberu?

Spamový filter vo Vašom e-maile môže newslettery vyhodnotiť ako nevyžiadanú poštu a odmietnuť ich príjem. Ak si náš e-mail obchod@designoutlet.sk pridáte do svojho e-mailového adresára, tak newsletter dorazí správne do Vašej schránky.

Ako sa môžem odhlásiť z odberu newslettrov?

V akomkoľvek našom newslettri kliknite na odkaz „Chcem sa odhlásiť z odberu newslettrov“, ktorý nájdete úplne na konci newslettru. Tým sa Váš e-mail odstráni z databázy a ďalší newsletter už obdržíte. Neoznačujte prosím e-mail s newslettrom ako SPAM, nemusia sa potom napríklad doručiť e-maily typu Potvrdenie objednávky, Daňový doklad o prijatí platby apod.

Ako si môžem objednať?

Pri každom produkte nájdete tlačidlo  „Pridať do košíka“. Na tomto tlačidle kliknite pri všetkých výrobkoch, ktoré si chcete objednať. Potom kliknite na ikonu košíka s nápisom „Váš nákup“ v pravom hornom rohu stránky - uvidíte tu zoznam všetkých Vami vybraných výrobkov. Môžete zmeniť počty kusov alebo niektoré výrobky z košíka odstrániť. Keď budete s obsahom košíka spokojný, kliknite na „Pokračovať na dopravu a platbu“.

Zvoľte spôsob dopravy a platby, ktorý Vám najviac vyhovuje a kliknite na „Pokračovať na adresu“. Tu zvoľte či nakupujete ako súkromná osoba alebo na firmu, vyplňte všetky povinné polia a prípadne doručovaciu adresu, ak sa líši od fakturačnej. Ak nakupujete na firmu a ste platcom DOPH, nezabudnite vyplniť IČO DPH. Po dokončení objednávky platnosť vyplneného IČO DPH overíme a zašleme Vám zálohovú faktúru bez DPH. Platbu teda neposielajte hneď po dokončení objednávky, ale počkajte na zálohovú faktúru.

Kliknite na „Pokračovať na súhrn“, skontrolujte správnosť všetkých údajov a kliknite na „Dokončiť objednávku“ alebo „Zaplatiť on-line“ (ak ste vybrali spôsob platby kartou on-line).

Tým ste Vašu objednávku dokončili a do niekoľko minút Vám e-mailom príde Potvrdenie objednávky.

Neviem si rady s objednávkou

Ak máte akékoľvek problémy s vyplnením objednávky na webe, zavolajte nám. Po telefóne Vám poradíme a objednávku dokončíme.

Ako môžem získať viac informácií produkte?

Keď kliknete na výrobok, ktorý Vás zaujal, v hornej časti produktovej karty uvidíte fotografie, informácie o cene, farebné varianty a ich dostupnosť. Po týmito informáciami sú zobrazené ďalšie výrobky z rovnakej kolekcie a ďalej pod nimi nájdete záložky POPIS a PARAMETRE (rozmery a materiál).

Ak tu nenájdete informáciu, ktorá Vás zaujíma, kliknite na záložku SPÝTAJTE SA a pozrite sa či iný zákazník už rovnakú otázku nepoložil. Ak ani tu požadovanú odpoveď nenájdete, vyplňte Vašu e-mailovú adresu, popíšte vašu požiadavku a kliknutím na „Odoslať“ svoju otázku odošlete. Čo najskôr Vám e-mailom odpovieme.

Ako môžem vyhľadávať produkty?

Produkty môžete na DesignOutlet.sk vyhľadávať dvoma spôsobmi:

  • podľa kategórií - všetky kategórie sú rozdelené do troch hlavných skupín: dizajnový nábytok, Doplnky do bytu, Dekorácie & Darčeky. Kliknite na kategóriu, ktorá Vás zaujíma a prezrite si aktuálnu ponuku produktov.
  • vyhľadávanie - do vyhľadávacieho poľa v hornej časti stránky zadajte hľadaný výraz (značka, názov produktu, kolekcia, miestnosť a pod.) a okamžite sa Vám zobrazia všetky relevantné výsledky.

Môžem dostať vzorku materiálu?

Rad výrobkov si môžete prezrieť v našom showroome. Ďalej Vám radi ukážeme materiál a spracovanie výrobkov, ktoré sú skladom. Samotné vzorky materiálov k dispozícii nemáme. Ak Vám však zakúpený tovar nebude vyhovovať, môžete ho do 14 dní bez udania dôvodu vrátiť.

Aká je dostupnosť tovaru?

Dostupnosť jednotlivých produktov sa líši podľa toho, z ktorého zahraničného skladu tovar dodávame. Aktuálne informácie o dostupnosti tovaru nájdete pri každom produkte vpravo v poli Skladová dostupnosť (pod tlačidlom Pridať do košíka). Ak je tovar skladom, uvidíte tu aj príslušné skladové množstvo.

Je možné doručiť tovar skôr ako uvádzate?

V mnohých prípadoch je tovar dodávaný o 1 -2 týždne skôr, než je uvedené v poli Skladová dostupnosť. Uvedené dostupnosti sú však tie, ktoré vieme naisto garantovať. Preto ak máte konkrétnu požiadavku na dodanie, kontaktujte nás prosím, zistíme Vám presné informácie a možnosti.

Môžem si tovar vopred prezrieť?

Áno, niektoré výrobky je možné vidieť na vlastné oči, prípadne si vyskúšať na našom showroome v Prahe. To, že je výrobok vystavený sa dozviete podľa ikony SHOWROOM nad hlavnou fotkou pod nadpisom produktu.

Všetky vystavené výrobky nájdete tu, prípadne nás neváhajte kontaktovať - radi Vám poradíme čo sa dá u nás aktuálne vidieť.

Showroom je otvorený Po - Pia 9 - 17 hod. Môžete nás samozrejme tiež kontaktovať, radi Vám poradíme, čo si u nás aktuálne môžete pozrieť.

Je možné zakúpiť 1 ks zo setu alebo sady?

Niektoré výrobky z ponuky DesignOutlet.sk sa predávajú v setoch po 2 ks, 4 ks apod. Tieto výrobky sú uvedeným spôsobom balené v originálnych obaloch, ktoré tovar dokonale chránia. Práve v týchto obaloch tovar dodávame, preto nie je možné sety rozdeľovať.

Akým spôsobom mi bude tovar doručený?

V objednávke si zvoľte spôsob doručenia, ktorý Vám najviac vyhovuje:

  • osobný odber v našom sklade Praha - Čakovice
  • osobný odber vo výdajnom mieste - výber zo stoviek výdajných miest siete Zásielkovňa
  • doručenie na adresu - zásielku Vám doručí niektorá z našich zmluvných prepravných spoločností (DPD, Toptrans...)

Za aký čas mi objednaný tovar príde?

Ak objednávate skladový tovar, počítajte s týmito termínmi:

  • osobný odber v našom sklade Praha - Čakovice - tovar bude pripravený k odberu behom niekoľko hodín
  • osobný odber vo výdajnom mieste  - najneskôr nasledujúci pracovný deň tovar odošleme na Vašu adresu
  • doručenie na adresu - najneskôr nasledujúci pracovný deň tovar odošleme na Vašu adresu

V prípade doručenia na adresu a do výdajného miesta bude tovar doručený do 1 - 2 pracovných dní od odeslania (do Bratislavy zvyčajne do 1 dňa, do ostatných částí Slovenska do 2 dní).

Ak objednávate neskladový tovar, budete pred expedíciou kontaktovaný, aby sme s Vami dohodli termín doručenia. V prípade osobného odberu, obdržíte e-mailom informáciu, že je tovar pripravený k vyzdvihnutiu.

Koľko zaplatím za dopravu tovaru?

Cena za dopravu je určená jednorazovým poplatkom, ktorého výška sa odvíja od celkovej hodnoty objednávky. Cenník dopravy nájdete v čl. 9. Obchodných podmienok.

Pokiaľ objednávate výrobok v hodnote nad 400 € alebo celková hodnota Vášho košíka presahuje túto hodnotu, dopravu budete mať úplne zadarmo.

Ak budete chcieť objednávku rozdeliť na viac zásielok, budeme Vám účtovať dopravné podľa hodnoty tovaru v každej jednotlivej zásielke.

Je možné objednať tovar do zahraničia?

DesignOutlet.sk je určený pre slovenský trh, čiže pre slovenských zákazníkov platiacich v EUR. Ak ste český zákazník platiaci v CZK, nakupujte prosím na DesignOutlet.cz. Ak máte záujem o zaslanie tovaru do inej krajiny, najskôr nás prosím kontaktujte.

Ako môžem získať zľavový kód?

Zľavový kód môžete získať niekoľkými spôsobmi:

  • za vernosť
  • ako darček k sviatku
  • ako kompenzáciu
  • v rámci akčnej kampane a pod.

Zľavový kód vždy obdržíte v samostatnom e-maile spoločne s informáciou o jeho výške (v % alebo v EUR) a jeho platnosti.

Ako môžem uplatniť zľavový kód?

Ak máte vložené všetky požadované produkty v košíku, nájdete pod ich zoznamom ružový pruh s logom prasiatka a textom  „Chcete vložiť KÓD NA ZĽAVU?“ Do poľa na vyplnenie vložte Váš kód a kliknite na tlačidlo  „AKTIVOVAŤ“. Zľava sa ihneď odpočíta z celkovej hodnoty košíka.

Upozornenie:
- zadávajte iba malé písmená a čísla
- používajte iba platný kód
- každý kód sa dá použiť iba raz

Aká je platnosť zľavového kódu?

V e-maile, v ktorom dostanete zľavový kód, je uvedená aj jeho platnosť.

Je možné uplatniť si zľavový kód spätne?

Kód uplatňujete v košíku Vašej objednávky. Po dokončení objednávky je košík uzavretý a nie je možné v ňom vykonávať zmeny. Preto zľavový kód spätne uplatniť nemožno.

Chcete vědět, jak to u nás vypadá?
Co vše se děje po odeslání Vaší objednávky

Vždy v spojení

Bez telefonického kontaktu to prostě nejde. Snažíme se vás vždy informovat o jakýchkoliv změnách v dodání. A samozřejmě vám zavoláme ještě před doručením zboží.

12 lidem se to líbí
Interiérové doplnky a dekorácie

Naše dizajnové hodiny sú veľmi obľúbené medzi zákazníkmi. Tu sú už jedny pripravené na odoslanie.

24 lidem se to líbí
Zákazník na prvom mieste!

Počítače a servery u nás riadia všetko. Preto ihneď vieme všetko o Vašej objednávke, o Vašej korešpondencii alebo o Vašich telefonátoch. A preto dokážeme rýchlo reagovať na Vaše nové prianie alebo požiadavku.

8 lidem se to líbí
Ako vysokú zásielku dokážeme prepraviť?

Tu to vidíte názorne - až 190 cm. Väčšina našich balení je veľmi kompaktných. A ďalšia zasadacia miestnosť vybavená našimi kresielkami. Ďakujeme :)

5 lidem se to líbí
Príde zásielka vždy včas?

Robíme pre to vždy maximum! A keď nám dopravca predsa len oneskorí zaslanie? To je potom čas na malé ospravedlnenie aj s pekným obrázkom od našej kolegyne :)

1 lidem se to líbí
Koľko percent zásielok sa poškodí prepravou?

Doska konferenčného stolíka s dodatočne chránenými hranami a rohmi. Asi 0,8% tovaru je poškodeného pri preprave. Je to veľa alebo málo? Žiadna vlhkosť, prosím

3 lidem se to líbí
Ako správne baliť?

Preprava v kartóne alebo priamo na palete? To je otázka alebo ako všetko zabaliť, aby tovar prišiel v poriadku až k Vám.

12 lidem se to líbí
Nový spokojný zákazník

Áááá, tu sa niečo podarilo. Teší nás každá pochvala, ktorú od Vás dostaneme. Trebárs milý email alebo telefonát.

18 lidem se to líbí
Máte obmedzený rozpočet? Nevadí!

Teší nás, keď môžeme splniť priania aj zákazníkom s obmedzeným rozpočtom. Nový jedálenský stôl s regálmi už mieri do svojho nového domova.

5 lidem se to líbí
Keď už je toho veľa ...

Niekedy sa naši zákazníci akoby dohodnú a všetci volajú celý deň ... No, a potom to takto dopadne :) Ale vždy nás poteší Váš záujem.

1 lidem se to líbí
4 pohovky na 2 paletách

Pomocou špeciálnych prepravných konštrukcií dokážeme transportovať aj väčšie pohovky nastojato! Štyri trojsedáky nezaberajú plochu ani 2 metre štvorcové.

4 lidem se to líbí
Krehké! Pozor na hrany!

Máme vlastné know-how ako účinne chrániť tovar pri transporte až k Vám. Už žiadne otlčené rohy alebo potrhaný kartónový obal!

2 lidem se to líbí
Nové produkty

Vari sa to tu natáča? Video k novej kolekcii svetiel. Tak hlavne správne zaostriť, nech je vidieť každý detail.

3 lidem se to líbí
Spokojnosť, kvalita a dobrá cena

Naším hlavným cieľom je, aby každý kus tovaru prišiel v poriadku až k Vám. Užívajte si výhody nákupu v prvom internetovom outlete s nábytkom na Slovensku a v Českej republike.

7 lidem se to líbí
Dovolenka v kancelárii

Leto je doba dovoleniek a my ideme stále vpred. A radi poprajeme našim verným zákazníkom :) Sme tu pre Vás už od roku 2008.

6 lidem se to líbí

Doprava zdarma platí pre každú objednávku. Stále.
Od žiarovky až po skriňu, všetko vám dovezieme za 0 Kč.

Nakupujte bez obáv.
Každý tovar môžete do mesiaca vrátiť!
Iba pre stálych zákazníkov (po skúšobnej dobe)

Najvýhodnejšie cenové ponuky bývajú rýchlo preč.
Od nás dostanete avízo ešte pred začiatkom akcie.

Vážíme si stálych zákazníkov. A myslíme na nich.
Chcete dostávať ponuky pre VIP klientelu?

Exkluzívny nákup iba pre členov DESIGN GENIUS.
Každý týždeň nové ponuky.

Prvých 30 dní služby je zdarma. Pre aktiváciu je nutné mať založený klientský účet na webe (zaregistrovať sa).
Službu je možné kedykoľvek zrušiť. Skúšobnú dobu nie je možné opakovať.

Už mám DesignGenius Nemám záujem Vyskúšať na 30 dní zdarma