Vitajte v sekcií zákaznickej podpory DesignOutlet.sk

Zákaznický servis zodpovie väčšinu Vašich otázok alebo predá Vašu požiadavku
do rúk tej správnej osobe, ktorá s Vami bude ďalej komunikovať.
Stačí ľavým tlačidlom myši kliknúť na tému, s ktorou potrebujete poradiť.

späť na úvod

Reklamácia / záručná doba

Dostal/a som poškodený tovar

Pri preberaní zásielky je vždy veľmi dôležité skontrolovať neporušenosť obalu. Ak by ste zistili pretrhnutie, prerazenie alebo prehnutie kartónového obalu, zásielku nepreberajte, podpíšte s vodičom zápis o škode alebo zásielku preberte s výhradami.

Zásielku som neprevzal/a - balík sa vráti k nám a my Vás budeme obratom informovať, kedy odošleme novú zásielku.

Zásielku som prevzal/a a spísal/a škodový zápis - najneskôr do 2 dní uplatnite reklamáciu, ku ktorej priložte škodový zápis.

Zásielku som prevzal/a a poškodenie zistil/a až po rozbalení - čo najskôr uplatnite reklamáciu.

Zásielku som prevzal/a bez výhrad, hoci je poškodený obal - zásielku nemožno reklamovať.

Dostal/a som zásielku, ktorá nie je kompletná

Ak vo Vašej zásielke chýba tovar alebo diely niektorého z výrobkov, uplatnite reklamáciu, a to najneskôr do 14 dní od prevzatia tovaru. Čo najskôr Vám chýbajúce produkty či diely zašleme.

Po nejakej dobe sa na tovare objavila vada

Ak sa na výrobku po určitej dobe používania objavila konštrukčná či skrytá vada, ihneď po tomto zistení uplatnite reklamáciu. Včasným riešením reklamácie sa môže zabrániť ďalšiemu znehodnocovaniu výrobku.

Reklamáciu nie je možné uplatniť na bežné známky používania.

Ako uplatniť reklamáciu?

Uplatnenie reklamácie je veľmi jednoduché a rýchle:

Kliknite na Reklamačný formulár, ktorý nájdete vo svojom užívateľskom účte alebo v spodnej časti stránky.

Vložte číslo Vašej faktúry a kliknite na NAČÍTAŤ OBJEDNÁVKU. Systém zobrazí všetky údaje z Vašej faktúry vrátane zakúpených produktov aj s obrázkami. Jednoducho vyberte reklamovaný produkt, vyberte typ závady, popíšte závadu, vložte požadované prílohy (fotografie nemusíte upravovať či zmenšovať) a dokončite kliknutím na ODOSLAŤ REKLAMÁCIU.

Než sa pustíte do vypĺňania formulára, pozorne si prečítajte Reklamačné pravidlá, ktoré sú súčasťou tohto formulára.

Ďalšie informácie týkajúce sa reklamácie nájdete tu:

Ako reklamácia prebieha?

Ihneď po odoslaní reklamačného formulára obdržíte e-mailom potvrdenie, že sme reklamáciu prijali. V tomto e-maile máte možnosť spätne nahliadnuť na Vami vyplnené údaje.

Ak Vaša reklamácia obsahuje nekompletné alebo nejasné údaje, najneskôr do 3 pracovných dní si od Vás vyžiadame príslušné doplnenie.

Ak Vaša reklamácia obsahuje všetky potrebné informácie a prílohy, najneskôr do 3 pracovných dní obdržíte vyjadrenie k reklamácii. Ak je reklamácia uznaná, je súčasťou tohto vyjadrenia Návrh riešenia reklamácie.

Návrh riešenia reklamácie obvykle obsahuje niekoľko možností (kompenzačná zľava, výmena chybného dielu, výmena produktu a pod.). Kde sa rozhodnete pre zľavu, obratom vystavíme dobropis, ktorý bude preplatený na Váš účet. V ostatných prípadoch čo najskôr zaistíme nové diely či výrobky na výmenu. Keď ich budeme mať pripravené, spojíme sa s Vami a dohodneme sa na termíne tzv. výmennej zásielky – vodič Vám privezie nový balíček a vy mu iba prenecháte Váš chybný výrobok. V žiadnom prípade teda nemusíte reklamovaný tovar nikam posielať.

Za ako dlho moju reklamáciu vybavíte?

Reklamácia je vždy vybavená v čo najkratšej dobe, najneskôr však do 30 kalendárnych dní.

V prípade prijatia kompenzačnej zľavy je dobropis vystavený obratom, reklamácia je teda vyriešená ihneď. V prípade potreby zaistenia náhradných dielov či výrobkov na výmenu Vás budeme informovať o predpokladanom termíne.

V prípade, že nebude možné zaistiť náhradný diel či výrobok na výmenu v lehote 30 kalendárnych dní, budeme Vás ihneď informovať. Ak s termínom nebudete súhlasiť, bude reklamácia vyriešená vrátením výrobkov a uhradením čiastky.

Aká je záručná doba?

Záruku za akosť poskytujeme v dĺžke 24 mesiacov.

Ak ste zakúpili 2.akostný výrobok alebo výstavnú vzorku, pri ktorej sú popísané vady či prípadné opotrebovanie, s ktorým ste mal/a možnosť sa pred zakúpením zoznámiť, nie je na tieto vady poskytovaná záruka.

Chcete vědět, jak to u nás vypadá?
Co vše se děje po odeslání Vaší objednávky

Vždy v spojení

Bez telefonického kontaktu to prostě nejde. Snažíme se vás vždy informovat o jakýchkoliv změnách v dodání. A samozřejmě vám zavoláme ještě před doručením zboží.

12 lidem se to líbí
Interiérové doplnky a dekorácie

Naše dizajnové hodiny sú veľmi obľúbené medzi zákazníkmi. Tu sú už jedny pripravené na odoslanie.

24 lidem se to líbí
Zákazník na prvom mieste!

Počítače a servery u nás riadia všetko. Preto ihneď vieme všetko o Vašej objednávke, o Vašej korešpondencii alebo o Vašich telefonátoch. A preto dokážeme rýchlo reagovať na Vaše nové prianie alebo požiadavku.

8 lidem se to líbí
Ako vysokú zásielku dokážeme prepraviť?

Tu to vidíte názorne - až 190 cm. Väčšina našich balení je veľmi kompaktných. A ďalšia zasadacia miestnosť vybavená našimi kresielkami. Ďakujeme :)

5 lidem se to líbí
Príde zásielka vždy včas?

Robíme pre to vždy maximum! A keď nám dopravca predsa len oneskorí zaslanie? To je potom čas na malé ospravedlnenie aj s pekným obrázkom od našej kolegyne :)

1 lidem se to líbí
Koľko percent zásielok sa poškodí prepravou?

Doska konferenčného stolíka s dodatočne chránenými hranami a rohmi. Asi 0,8% tovaru je poškodeného pri preprave. Je to veľa alebo málo? Žiadna vlhkosť, prosím

3 lidem se to líbí
Ako správne baliť?

Preprava v kartóne alebo priamo na palete? To je otázka alebo ako všetko zabaliť, aby tovar prišiel v poriadku až k Vám.

12 lidem se to líbí
Nový spokojný zákazník

Áááá, tu sa niečo podarilo. Teší nás každá pochvala, ktorú od Vás dostaneme. Trebárs milý email alebo telefonát.

18 lidem se to líbí
Máte obmedzený rozpočet? Nevadí!

Teší nás, keď môžeme splniť priania aj zákazníkom s obmedzeným rozpočtom. Nový jedálenský stôl s regálmi už mieri do svojho nového domova.

5 lidem se to líbí
Keď už je toho veľa ...

Niekedy sa naši zákazníci akoby dohodnú a všetci volajú celý deň ... No, a potom to takto dopadne :) Ale vždy nás poteší Váš záujem.

1 lidem se to líbí
4 pohovky na 2 paletách

Pomocou špeciálnych prepravných konštrukcií dokážeme transportovať aj väčšie pohovky nastojato! Štyri trojsedáky nezaberajú plochu ani 2 metre štvorcové.

4 lidem se to líbí
Krehké! Pozor na hrany!

Máme vlastné know-how ako účinne chrániť tovar pri transporte až k Vám. Už žiadne otlčené rohy alebo potrhaný kartónový obal!

2 lidem se to líbí
Nové produkty

Vari sa to tu natáča? Video k novej kolekcii svetiel. Tak hlavne správne zaostriť, nech je vidieť každý detail.

3 lidem se to líbí
Spokojnosť, kvalita a dobrá cena

Naším hlavným cieľom je, aby každý kus tovaru prišiel v poriadku až k Vám. Užívajte si výhody nákupu v prvom internetovom outlete s nábytkom na Slovensku a v Českej republike.

7 lidem se to líbí
Dovolenka v kancelárii

Leto je doba dovoleniek a my ideme stále vpred. A radi poprajeme našim verným zákazníkom :) Sme tu pre Vás už od roku 2008.

6 lidem se to líbí

Doprava zdarma platí pre každú objednávku. Stále.
Od žiarovky až po skriňu, všetko vám dovezieme za 0 Kč.

Nakupujte bez obáv.
Každý tovar môžete do mesiaca vrátiť!
Iba pre stálych zákazníkov (po skúšobnej dobe)

Najvýhodnejšie cenové ponuky bývajú rýchlo preč.
Od nás dostanete avízo ešte pred začiatkom akcie.

Vážíme si stálych zákazníkov. A myslíme na nich.
Chcete dostávať ponuky pre VIP klientelu?

Exkluzívny nákup iba pre členov DESIGN GENIUS.
Každý týždeň nové ponuky.

Prvých 30 dní služby je zdarma. Pre aktiváciu je nutné mať založený klientský účet na webe (zaregistrovať sa).
Službu je možné kedykoľvek zrušiť. Skúšobnú dobu nie je možné opakovať.

Už mám DesignGenius Nemám záujem Vyskúšať na 30 dní zdarma