Vitajte v sekcií zákaznickej podpory DesignOutlet.sk

Zákaznický servis zodpovie väčšinu Vašich otázok alebo predá Vašu požiadavku
do rúk tej správnej osobe, ktorá s Vami bude ďalej komunikovať.
Stačí ľavým tlačidlom myši kliknúť na tému, s ktorou potrebujete poradiť.

späť na úvod

Platba on-line kartou

<p>Najobľúbenejšie a najpohodlnejší spôsob platby je on-line kartou. Po dokončení objednávky hneď zaplatíte a potom si len prevezmete zásielku.</p> <p><strong>Upozornenie pre platcov DPH:</strong></p> <p>Prevádzkovateľom DesignOutlet.sk je česká spoločnosť STARCON design, s.r.o., preto ak ste platcom DPH na Slovensku, máte nárok na vystavenie daňových dokladov bez DPH. Ak ste platcom DPH, nezabudnite v&nbsp;objednávke vyplniť správne IČ DPH a <strong>po dokončení objednávky nezasielajte platbu</strong>. Vaše IČ DPH overíme a&nbsp;zašleme Vám zálohovú faktúru bez DPH, ktorú uhradíte bežným prevodom na náš slovenský účet v ČSOB.</p>

Platba bankovým prevodom

<p>Údaje potrebné na uskutočnenie bežného bankového prevodu obdržíte v&nbsp;potvrdení objednávky.</p> <p><strong>Upozornenie pre platcov DPH</strong>:</p> <p>Prevádzkovateľom DesignOutlet.sk je česká spoločnosť STARCON design, s.r.o., preto ak ste platcom DPH na Slovensku, máte nárok na vystavenie daňových dokladov bez DPH. Ak ste platcom DPH, nezabudnite v&nbsp;objednávke vyplniť správne IČ DPH a <strong>po dokončení objednávky nezasielajte platbu</strong>. Vaše IČ DPH overíme a&nbsp;zašleme Vám zálohovú faktúru bez DPH, ktorú uhradíte bežným prevodom na náš slovenský účet v ČSOB.</p>

Je možné spätne zmeniť spôsob platby?

<p>Ak ste sa po dokončení objednávky rozhodli pre iný spôsob platby, nie je nutné robiť žiadnu zmenu. Na ďakovacej stránke máte vždy možnosť zaplatiť kartou on-line, rýchlym on-line prevodom a nájdete tu aj údaje pre bežný bankový prevod.</p>

Platba dobierkou

<p>Ak vaša objednávka nepresiahne hodnotu 800 eur, môžete za objednávku zaplatiť vodičovi prepravnej spoločnosti, ktorý vám zásielku privezie. V takom prípade bude k cene objednávky pripočítaný príplatok za dobierku.</p>

Prečo som nedostal/a faktúru?

<p>Faktúra Vám bola zaslaná e-mailom v deň expedície Vašej objednávky. Ak ste faktúru nedostal/a, skontrolujte prosím priečinok nevyžiadanej pošty alebo spamu vo Vašej e-mailovej schránke. Ak ju ani tam nenájdete, dajte nám vedieť, radi Vám ju pošleme znova.</p>

Dostal/a som nesprávnu faktúru

<p>Faktúra obsahuje presne také údaje, aké zákazník vyplnil vo svojej objednávke. Ak ste pri vypĺňaní fakturačných údajov urobil/a chybu, ktorá sa následne premietla aj do faktúry, a potrebujete tieto údaje zmeniť, neváhajte nás kontaktovať.</p> <p>Ak požadovaná zmena údajov nemá vplyv na daňové priznanie alebo kontrolné hlásenia, radi túto zmenu vykonáme kedykoľvek a zašleme Vám opravený doklad. Ak by zmena bola relevantná pre daňové priznanie alebo kontrolné hlásenie, môžeme túto zmenu vykonať najneskôr do 15. dňa nasledujúceho mesiaca.</p>

Prečo som nedostal/a dobropis za vrátený tovar?

<p>Dobropisy vystavujeme k faktúram za tovar vrátený do 14 dní alebo za tovar vrátený v rámci reklamácie.</p> <p>Akonáhle vrátený tovar príde k nám do skladu, bude najprv skontrolovaný a najneskôr do 3 dní bude vystavený dobropis.</p> <p>Dobropis obdržíte e-mailom, preto ak máte dojem, že vám dobropis neprišiel, skontrolujte najprv priečinok nevyžiadanej pošty či spamu. Pokiaľ ho ani tam nenájdete, ozvite sa nám, pošleme dobropis znova.</p>

Prečo mi prišla upomienka, keď som objednávku zaplatil/a?

<p>Ku každej prijatej platbe, či už kartou online alebo bankovým prevodom, vystavujeme Daňový doklad o prijatí platby (ďalej DDOPP), ktorý dostanete e-mailom.</p> <p>Ak ste obdržal/a upomienku, najprv sa prosím pozrite, či ste ten istý alebo nasledujúci pracovný deň neobdržal/a tiež DDOPP. Môže sa stať, že systém platbu spároval neskôr, než bola odoslaná upomienka. Ak teda v e-maile okrem upomienky máte tiež DDOPP, nemusíte nič riešiť. Vašu platbu sme v poriadku prijali a upomienku považujte za bezpredmetnú.</p> <p>Ak ste DDOPP neobdržal/a, potom to znamená, že sme Vašu platbu neobdržali. Skontrolujte prosím na svojom účte, že platba od vás naozaj odišla a najlepšie nám zašlite screenshot alebo potvrdenie z Vašej banky, aby sme s pomocou našej banky mohli platbu dohľadať.</p> <p>Vo väčšine prípadov, keď nedostaneme platbu, táto platba z účtu klienta v skutočnosti neodišla. Najčastejšie dôvody sú:</p> <ul> <li>nedostatočný zostatok na účte</li> <li>prečerpaný limit na účte alebo platobnej karte</li> <li>neschválenie platby kartou v autorizačnom centre</li> <li>chybne zadaný príkaz na úhradu</li> </ul> <p>&nbsp;</p>

Stornujete moju objednávku, keď mi prišla upomienka a ešte som nezaplatil/a?

<p>Ak máte o objednávku naozaj záujem a nestihol/la alebo zabudol/la ste poslať platbu, nemusíte sa po prijatí prvej upomienky ničoho obávať. Ak Vašu platbu neprijmeme ani do 5 dní po 1. upomienke, pošleme vám 2. upomienku. Vaša objednávka bude stornovaná až po 5 dňoch po zaslaní 2. upomienky, ak dovtedy platbu neprijmeme.</p>

Som platcom DPH, budete mi fakturovať bez DPH?

<p>Áno, budeme. Je však veľmi dôležité, aby ste nezabudli vyplniť správne IČO DPH, ktoré overíme a&nbsp;zašleme Vám zálohovú faktúru bez DPH. Platbu vykonáte bežným prevodom na náš slovenský účet v&nbsp;ČSOB.</p> <p>V&nbsp;žiadnom prípade neposielajte platbu hneď po odoslaní objednávky, ale <strong>počkajte na zálohovú faktúru</strong>.</p>

Som platcom DPH, ale dostal/a som faktúru vrátane DPH

<p>Ak ste vyplnil/a IČ DPH a&nbsp;napriek tomu ste dostal/a Daňový doklad o&nbsp;prijatí platby a/alebo Faktúru vrátane DPH, pravdepodobne nastala jedna z&nbsp;nižšie uvedených možností:</p> <ul> <li>Vaše IČO DPH je neplatné, preto sme Vám nezaslali zálohovú faktúru bez DPH</li> <li>zaslali sme Vám zálohovú faktúru bez DPH, napriek tomu sme od Vás obdržali čiastku vrátane DPH</li> <li>zaplatil/a ste ihneď po dokončení objednávky, systém teda nestihl vystaviť zálohovú faktúru bez DPH</li> </ul> <p>Daňový doklad o&nbsp;prijatí platby musí byť vždy vystavený na prijatú čiastku. Preto ak sme od Vás obdržali platbu vrátane DPH, dostal/a ste od nás doklad o&nbsp;prijatej platbe a&nbsp;faktúru presne na túto čiastku.</p> <p>Ak máte záujem doklady spätne prepracovať a&nbsp;zaslať DPH späť ako preplatok, kontaktujte nás najneskôr do 15. dňa nasledujúceho mesiaca. Daňové doklady za poplatok 5 € prepracujeme a DPH odošleme späť na Váš bankový účet. Neskôr nie je možné zmeny v&nbsp;daňových dokladoch vykonávať.</p>



Chcete vědět, jak to u nás vypadá?
Co vše se děje po odeslání Vaší objednávky

Vždy v spojení

Bez telefonického kontaktu to prostě nejde. Snažíme se vás vždy informovat o jakýchkoliv změnách v dodání. A samozřejmě vám zavoláme ještě před doručením zboží.

12 lidem se to líbí
Interiérové doplnky a dekorácie

Naše dizajnové hodiny sú veľmi obľúbené medzi zákazníkmi. Tu sú už jedny pripravené na odoslanie.

24 lidem se to líbí
Zákazník na prvom mieste!

Počítače a servery u nás riadia všetko. Preto ihneď vieme všetko o Vašej objednávke, o Vašej korešpondencii alebo o Vašich telefonátoch. A preto dokážeme rýchlo reagovať na Vaše nové prianie alebo požiadavku.

8 lidem se to líbí
Ako vysokú zásielku dokážeme prepraviť?

Tu to vidíte názorne - až 190 cm. Väčšina našich balení je veľmi kompaktných. A ďalšia zasadacia miestnosť vybavená našimi kresielkami. Ďakujeme :)

5 lidem se to líbí
Príde zásielka vždy včas?

Robíme pre to vždy maximum! A keď nám dopravca predsa len oneskorí zaslanie? To je potom čas na malé ospravedlnenie aj s pekným obrázkom od našej kolegyne :)

1 lidem se to líbí
Koľko percent zásielok sa poškodí prepravou?

Doska konferenčného stolíka s dodatočne chránenými hranami a rohmi. Asi 0,8% tovaru je poškodeného pri preprave. Je to veľa alebo málo? Žiadna vlhkosť, prosím

3 lidem se to líbí
Ako správne baliť?

Preprava v kartóne alebo priamo na palete? To je otázka alebo ako všetko zabaliť, aby tovar prišiel v poriadku až k Vám.

12 lidem se to líbí
Nový spokojný zákazník

Áááá, tu sa niečo podarilo. Teší nás každá pochvala, ktorú od Vás dostaneme. Trebárs milý email alebo telefonát.

18 lidem se to líbí
Máte obmedzený rozpočet? Nevadí!

Teší nás, keď môžeme splniť priania aj zákazníkom s obmedzeným rozpočtom. Nový jedálenský stôl s regálmi už mieri do svojho nového domova.

5 lidem se to líbí
Keď už je toho veľa ...

Niekedy sa naši zákazníci akoby dohodnú a všetci volajú celý deň ... No, a potom to takto dopadne :) Ale vždy nás poteší Váš záujem.

1 lidem se to líbí
4 pohovky na 2 paletách

Pomocou špeciálnych prepravných konštrukcií dokážeme transportovať aj väčšie pohovky nastojato! Štyri trojsedáky nezaberajú plochu ani 2 metre štvorcové.

4 lidem se to líbí
Krehké! Pozor na hrany!

Máme vlastné know-how ako účinne chrániť tovar pri transporte až k Vám. Už žiadne otlčené rohy alebo potrhaný kartónový obal!

2 lidem se to líbí
Nové produkty

Vari sa to tu natáča? Video k novej kolekcii svetiel. Tak hlavne správne zaostriť, nech je vidieť každý detail.

3 lidem se to líbí
Spokojnosť, kvalita a dobrá cena

Naším hlavným cieľom je, aby každý kus tovaru prišiel v poriadku až k Vám. Užívajte si výhody nákupu v prvom internetovom outlete s nábytkom na Slovensku a v Českej republike.

7 lidem se to líbí
Dovolenka v kancelárii

Leto je doba dovoleniek a my ideme stále vpred. A radi poprajeme našim verným zákazníkom :) Sme tu pre Vás už od roku 2008.

6 lidem se to líbí

Doprava zdarma platí pre každú objednávku. Stále.
Od žiarovky až po skriňu, všetko vám dovezieme za 0 Kč.

Nakupujte bez obáv.
Každý tovar môžete do mesiaca vrátiť!
Iba pre stálych zákazníkov (po skúšobnej dobe)

Najvýhodnejšie cenové ponuky bývajú rýchlo preč.
Od nás dostanete avízo ešte pred začiatkom akcie.

Vážíme si stálych zákazníkov. A myslíme na nich.
Chcete dostávať ponuky pre VIP klientelu?

Exkluzívny nákup iba pre členov DESIGN GENIUS.
Každý týždeň nové ponuky.

Prvých 30 dní služby je zdarma. Pre aktiváciu je nutné mať založený klientský účet na webe (zaregistrovať sa).
Službu je možné kedykoľvek zrušiť. Skúšobnú dobu nie je možné opakovať.

Už mám DesignGenius Nemám záujem Vyskúšať na 30 dní zdarma