Zákaznický servis zodpovie väčšinu Vašich otázok alebo predá Vašu požiadavku
do rúk tej správnej osobe, ktorá s Vami bude ďalej komunikovať.
Stačí ľavým tlačidlom myši kliknúť na tému, s ktorou potrebujete poradiť.
Čo vás zaujíma?
Vrátenie tovaru
Do kedy môžem zakúpený tovar vrátiť?
Tovar môžete bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní od prevzatia.
Tovar bude prijatý späť aj v prípade, že ste ho iba 14.deň odoslal/a a k nám teda dorazí neskôr.
Ako mám postupovať pri vrátení tovaru?
K vráteniu tovaru nemusíte spisovať žiadnu žiadosť o vrátení či list, urobíme to za Vás:
Než odošlete tovar, kliknite na formulár Vrátenie tovaru, ktorý nájdete vo svojom užívateľskom účte alebo v spodnej časti stránky.
Vložte číslo Vašej faktúry a kliknite na NAČÍTAŤ OBJEDNÁVKU. Systém zobrazí všetky údaje z Vašej faktúry vrátane zakúpených produktov aj s obrázkami. Jednoducho vyberte produkt, ktorý vraciate. Uveďte či ho priveziete osobne alebo zašlete a kedy približne môžeme vrátený produkt očakávať. Vyplňte číslo účtu, na ktoré Vám vrátime peniaze a ak budete mať chuť, môžete nám napísať, prečo Vám výrobok nevyhovuje.
Ďalej prosím uveďte či ste vrátený výrobok už obdržali s nejakou vadou. Ak je výrobok chybný, popíšte tieto vady a vložte ich fotografie. Je to dôležité, pretože vrátený výrobok musí byť kompletný vrátane obalu, bez poškodenia a známok používania. Ak sa nám vráti poškodený výrobok, nemôžeme zaň vrátiť plnú čiastku. Preto ak ste od nás výrobok obdržali už poškodený a týmto spôsobom nám to oznámite, nijako to vrátenie celej uhradenej kúpnej ceny neovplyvní.
Na záver kliknite na ODOSLAŤ FORMULÁR
Než sa pustíte do vyplňovania formulára, starostlivo si prečítajte Podmienky pre odstúpenie od zmluvy, ktoré sú súčasťou tohoto formulára.
Ďalšie informácie týkajúce sa vrátenia tovaru nájdete tu:
Ako vrátenie tovaru prebieha?
Ihneď po odoslaní formulára Vrátenie tovaru dostanete e-mailom potvrdenie, že sme Vaše oznámenie o vrátení tovaru prijali. Súčasťou tohto e-mailu je tiež výzva, aby ste teraz tovar čo najskôr odoslali či doručili do nášho skladu, vrátane uvedenia presnej adresy.
Po doručení tovaru k nám do skladu, bude najneskôr do 3 pracovných dní urobená kontrola tovaru. Ak je výrobok kompletný vrátane obalu, nevykazuje žiadne opotrebovanie alebo vady, okrem tých, ktoré sú uvedené a popísané vo formulári Vrátenie tovaru, bude obratom vystavený dobropis, ktorý bude preplatený na Vami uvedené číslo účtu.
Môžem tovar vrátiť výmenou za iný?
Môžete. Postupujte úplne štandardne, t.j. najskôr vyplňte formulár Vrátenie tovaru a tovar odošlite. Ak obdržíte dobropis za vrátený tovar, urobte si novú objednávku na tovar, ktorý chcete miesto vráteného. Do poznámky objednávky uveďte, že si prajete zaplatiť vystaveným dobropisom a uveďte jeho číslo.
Urobíme jednostranný zápočet dobropisu s Vašou objednávkou, a potom už iba doplatíte prípadný nedoplatok alebo Vám zašleme späť prípadný preplatok.
Za ako dlho mi vrátite peniaze?
Dobropis za vrátený tovar je vždy vystavený najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia tovaru do nášho skladu. Dobropis má splatnosť 7 dní, preto svoju platbu obdržíte späť najneskôr do 10 dní.
Akým spôsobom mi vrátite peniaze?
Platbu odošleme na číslo účtu, ktoré ste uviedol/la vo formulári Vrátenie tovaru.
Bez telefonického kontaktu to prostě nejde. Snažíme se vás vždy informovat o jakýchkoliv změnách v dodání. A samozřejmě vám zavoláme ještě před doručením zboží.
Naše dizajnové hodiny sú veľmi obľúbené medzi zákazníkmi. Tu sú už jedny pripravené na odoslanie.
Počítače a servery u nás riadia všetko. Preto ihneď vieme všetko o Vašej objednávke, o Vašej korešpondencii alebo o Vašich telefonátoch. A preto dokážeme rýchlo reagovať na Vaše nové prianie alebo požiadavku.
Tu to vidíte názorne - až 190 cm. Väčšina našich balení je veľmi kompaktných. A ďalšia zasadacia miestnosť vybavená našimi kresielkami. Ďakujeme :)
Robíme pre to vždy maximum! A keď nám dopravca predsa len oneskorí zaslanie? To je potom čas na malé ospravedlnenie aj s pekným obrázkom od našej kolegyne :)
Doska konferenčného stolíka s dodatočne chránenými hranami a rohmi. Asi 0,8% tovaru je poškodeného pri preprave. Je to veľa alebo málo? Žiadna vlhkosť, prosím
Preprava v kartóne alebo priamo na palete? To je otázka alebo ako všetko zabaliť, aby tovar prišiel v poriadku až k Vám.
Áááá, tu sa niečo podarilo. Teší nás každá pochvala, ktorú od Vás dostaneme. Trebárs milý email alebo telefonát.
Teší nás, keď môžeme splniť priania aj zákazníkom s obmedzeným rozpočtom. Nový jedálenský stôl s regálmi už mieri do svojho nového domova.
Niekedy sa naši zákazníci akoby dohodnú a všetci volajú celý deň ... No, a potom to takto dopadne :) Ale vždy nás poteší Váš záujem.
Pomocou špeciálnych prepravných konštrukcií dokážeme transportovať aj väčšie pohovky nastojato! Štyri trojsedáky nezaberajú plochu ani 2 metre štvorcové.
Máme vlastné know-how ako účinne chrániť tovar pri transporte až k Vám. Už žiadne otlčené rohy alebo potrhaný kartónový obal!
Vari sa to tu natáča? Video k novej kolekcii svetiel. Tak hlavne správne zaostriť, nech je vidieť každý detail.
Naším hlavným cieľom je, aby každý kus tovaru prišiel v poriadku až k Vám. Užívajte si výhody nákupu v prvom internetovom outlete s nábytkom na Slovensku a v Českej republike.
Leto je doba dovoleniek a my ideme stále vpred. A radi poprajeme našim verným zákazníkom :) Sme tu pre Vás už od roku 2008.